Herlig å sjå at det er fremskritt. Får jo lyst til å det gjøre samme med min bil nå..
Ble det stilt noen spesielle krav til fjæringen forann?
Hvordan hadde det blitt med spiraler bak også tro?
Har Arne Vemund gitt en antydning om hvor lang tid denne ombyggingen vil ta?
Ser frem til å få hjem ramma, ja.. :biggrin:
Om det ble stilt noen spesielle krav til fjæringen er jeg egentlig ikke sikker på.
Jeg foreslo å bruke deler fra en allerede eksisterende bil og mannen på BT var helt enig.
Det er selvfølgelig mulig han hadde godtatt andre løsninger.
Ser ingen grunn til at ham ikke skal godta spiraler bak også, men jeg var litt redd for å be om for mange andringer. Faren er da at prosjektet ender hos SFOR, og de har jo ikke godtatt noe som helst av det de har vurdert enda, iallefall ikke som jeg har hørt om. Jeg kan jo søke om det senere om jeg føler behov.
Nei, vi har ikke diskutert hvor mye tid det vil ta. Det er jo ikke akkurat en rutinejobb og utover ombygg til spiraler monterer han ARB/giring og endrer casteren på Scoutakslingene. Jeg har funnet ut at siden jeg har bestemt meg for at det er slik jeg vil ha det og ikke føler meg kompetent til det selv så må jeg bare knipe igjen øynene og la ham bli ferdig. På en annen side jobber han fort og nøyaktig og timeprisen er lav. Vi har god kontakt (dvs om ikke jeg ringer en dag så ringer han og spør om jeg lever

) og jeg følger med i timebruken. Til nå er jeg ikke avskrekket og føler jobben er verdt pengene. Verdiøkningen og muligheten for å få igjen pengene ved salg er jeg sikker på...