Men eg har ikkje fått noko stygge blikk i det heile sjøl om naboen har merce ML og merce E-klasse. einaste er nok at han klager litt på at eg legg mykje arbeid ned i suzukiane mine. han syns eg heller skulle foredla noko som var litt edlare, noko han nok har litt rett i

den andre naboen har hatt SJ410, Vitara V6, SJ413 og har no en Jimny så der er det igrunn også forståelse.
Eg syns vi skal bry oss like lite om kva folk syns som andre folk skal bry seg med oss.. så lenge vi ikkje installerer noko permanent og bilar ikkje blir ståande og ruste i årevis så trur egentlig det er dei ferraste som bryr seg. Eg er i alle fall fornøgd berre det bur dønn vanlige folk rundt meg som driv med dønn vanlige ting og ikkje bråker om natta.
Du skal ikkje plage andre, du skal være grei og snill, forøvrig kan du gjere som du vil..
Om naboen min vil sitte og polere singel eller lage fuglebur av gamle tannreguleringer bryr jeg meg ikke om bare de ikke forstyrrer meg. Men det irriterer meg når de tar kontakt med styreformannen i sameiet for å få flyttet SJ min på parkeringsplassen slik at de skal slippe å se en bil med så lav status.
Gleder meg til eget hus med høyt gjerde rundt hele.
Men heldigvis er det trivelige naboer også.