skal du ha påfyllingsrøret mellom ramma og karosseriet? er tankbytte nevnt i godkjenninga? moro at det blir flere og flere med 1600 og at det blir godkjent
regner md at jeg bruker orginalt sj påfyllings rør på vitara tanken passer jo overrens så da går det og trenger heller ikkje og forlenge det siden vitara tanken har påfyllings røret høyere oppen en hva sj tanken har, jevner nesten ut BL settet,
nei tank bytte har jeg ikkje nevnt for hadde egentlig tenkt og bruke ekstern pumpe, men når jeg først har kommet så langt så virka det litt mer int. med vitara tanken under der bak, og venter på bl fordi bilen ikkje er heva noe som helst nå :S og vitara tanken er jo en del høyere over festene en hva sj tanken er..
har noen 2" heve fjører liggendes hjemme men trur ikke jeg kommer til og sette på de iogmed at de ikkje er godkjent og sinnsykt stive
så derfor jeg driver og ser på litt forskjellig hevesett og fjør oppsett for tiden;)
hadde jo vært gennialt med gokjent 33" da
hehe
har du fått godkjent noe spoa sett enda gunnar? lurte kansje på sammy akslinger med bolt on spoa sett eller noe isteden for hevefjører... vet ikkje enda da var bare en tanke...