Gå til innhold



Foto
- - - - -

Esbensj's garasje


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
275 replies to this topic

#61 Esbensj

Esbensj

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 344 Innlegg:

Posted 04 September 2008 - 10:18

det hadde vært flott hvis det ikkje står noe dim så kan jeg jo ha med de papirene hvis de blir kranglete når jeg viser motoren;) eksosen består jo fortsatt av like mange potter eller kommere til å gjøre når jeg blir ferdig i dag;)


håper på test tur i dag også!! dribble.gif dribble.gif

#62 Nöcke Gunnar

Nöcke Gunnar

    Forskrudd i skuffelse over myndighetene.

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3691 Innlegg:

Posted 04 September 2008 - 14:14

Kan du legge ut noen flere bilder fra tanken tatt fra undersiden og sånn om du får til. Gjerne noen fra motorrommet også.

Det er flere som er i gang med å sette inn tilsvarende motor med Tbi så du får sikkert en del spørsmål.

#63 Esbensj

Esbensj

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 344 Innlegg:

Posted 08 September 2008 - 16:59

bare og komme med spm de som švil men du er vel uansett bedre skikka til og svare på de en meg:P

bilder kommer en dag jeg får tid til det... stresser litt med alt som skjerer seg i den virkelige garasjen nå for tiden,,,

#64 epa b loco

epa b loco

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 219 Innlegg:

Posted 08 September 2008 - 18:01

QUOTE(Esbensj @ 8 Sep 2008, 17:59) <{POST_SNAPBACK}>
stresser litt med alt som skjerer seg i den virkelige garasjen nå for tiden,,,


biggrin.gif biggrin.gif ja det er nok av de som bare mekker i den virtuelle garasjen her inne blink.gif

#65 Esbensj

Esbensj

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 344 Innlegg:

Posted 08 September 2008 - 19:53

QUOTE(epa b loco @ 8 Sep 2008, 19:01) <{POST_SNAPBACK}>
biggrin.gif biggrin.gif ja det er nok av de som bare mekker i den virtuelle garasjen her inne blink.gif


hehe ja det blir ikkje mitt problem;) håper på og få det ferdig en gang så skal jeg legge inn bilder og film wink.gif

#66 vegsir

vegsir

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 329 Innlegg:

Posted 09 September 2008 - 22:42

QUOTE(Esbensj @ 8 Sep 2008, 19:53) <{POST_SNAPBACK}>
hehe ja det blir ikkje mitt problem;) håper på og få det ferdig en gang så skal jeg legge inn bilder og film wink.gif


har du tid til det da? er ikke du vel opptatt med div. andre fritidssysler tongue.gif

forslag til nytt navn på bilen: grisemagnet whistle.gif
Landcruiser HJ60: ''BESTEMOR''delebil
Hilux mk3 37ATtte det var??
I got your jeep thing, now it burns when i pee

#67 Esbensj

Esbensj

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 344 Innlegg:

Posted 10 September 2008 - 10:18

jøsses det var da et navn--! hehe du er bare misunlig for at du ikkje får sitte på du;)

#68 vegsir

vegsir

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 329 Innlegg:

Posted 10 September 2008 - 10:25

QUOTE(Esbensj @ 10 Sep 2008, 10:18) <{POST_SNAPBACK}>
jøsses det var da et navn--! hehe du er bare misunlig for at du ikkje får sitte på du;)


mhm, men hvis du tenker på et synonym til hogris så skjønner du det. det e klart e e missunelig, her har e gått å gleda meg som en unge til å høre lyden å greier. men neida whistle.gif
Landcruiser HJ60: ''BESTEMOR''delebil
Hilux mk3 37ATtte det var??
I got your jeep thing, now it burns when i pee

#69 Double Toy

Double Toy

    Sjef

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 761 Innlegg:

Posted 10 September 2008 - 10:27

QUOTE(vegsir @ 10 Sep 2008, 11:25) <{POST_SNAPBACK}>
mhm, men hvis du tenker på et synonym til hogris så skjønner du det. det e klart e e missunelig, her har e gått å gleda meg som en unge til å høre lyden å greier. men neida whistle.gif


Ta det med ro, du er ikke den eneste som misunnelig her tongue.gif Vi må snart få han til å ta bilen med hjem vettu, eller hva Esben? devil.gif
Supervitara har nå blitt Double Toy

Supervitara garasjen : http://www.offroad.n...showtopic=81865
Double Trouble garasjen : http://www.offroad.n...showtopic=93905
Kjellermann EsbenSJ's : http://www.offroad.n...sje-t88047.html

#70 Esbensj

Esbensj

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 344 Innlegg:

Posted 10 September 2008 - 22:11

nope... den bilen skal nok ingen vei før olje pumpa er pillt ut og inspiserT og antageligvis byttet... men tar litt tid for gamlingen skal lakke en bil i garasjen sedu så dermed må jeg få rydda utav alt rotet mitt.. tongue.gif

#71 vegsir

vegsir

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 329 Innlegg:

Posted 21 September 2008 - 13:29

QUOTE(Esbensj @ 10 Sep 2008, 22:11) <{POST_SNAPBACK}>
nope... den bilen skal nok ingen vei før olje pumpa er pillt ut og inspiserT og antageligvis byttet... men tar litt tid for gamlingen skal lakke en bil i garasjen sedu så dermed må jeg få rydda utav alt rotet mitt.. tongue.gif


jeg har vært med på kjøretur, og det er ikke anna å si enn rått wub.gif dribble.gif
Landcruiser HJ60: ''BESTEMOR''delebil
Hilux mk3 37ATtte det var??
I got your jeep thing, now it burns when i pee

#72 Esbensj

Esbensj

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 344 Innlegg:

Posted 21 September 2008 - 16:06

hehe ja blei greit nå må bare finne en pers som er flink med sj elektrisitet så jeg kan få fiksa opp i hva det nå enn er jeg har koblet feil i motor romet der..tongue.gif

men ja må si jeg er fornøyd, kansje litt mye støy med 2" eksos da så får se om ikkje jeg kansje gjør noe med det, sette på headers som er ordentlig sveist så det blir tett eller noe burde jo hjelpe:P whistle.gif


mn greit med bunndrag i motoren slik det er nå akselererer jo uansett turtall og gir så meget fornøyd showoff.gif

#73 vegsir

vegsir

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 329 Innlegg:

Posted 22 September 2008 - 18:46

QUOTE(Esbensj @ 21 Sep 2008, 17:06) <{POST_SNAPBACK}>
hehe ja blei greit nå må bare finne en pers som er flink med sj elektrisitet så jeg kan få fiksa opp i hva det nå enn er jeg har koblet feil i motor romet der..tongue.gif

men ja må si jeg er fornøyd, kansje litt mye støy med 2" eksos da så får se om ikkje jeg kansje gjør noe med det, sette på headers som er ordentlig sveist så det blir tett eller noe burde jo hjelpe:P whistle.gif


mn greit med bunndrag i motoren slik det er nå akselererer jo uansett turtall og gir så meget fornøyd showoff.gif


fine lyden dribble.gif men nå som du ikke får gjort så veldig mye me bilen. vi skal ikke ta å så bytte girkasse i bilen min, så kanskje e kan få solgt den å kjøpe 4hjulstrekker.
Landcruiser HJ60: ''BESTEMOR''delebil
Hilux mk3 37ATtte det var??
I got your jeep thing, now it burns when i pee

#74 Esbensj

Esbensj

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 344 Innlegg:

Posted 24 September 2008 - 23:25

jammen det høres vel ut som at vi må få til det.. men har da altids noe og gjøre på sukien;)

#75 vegsir

vegsir

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 329 Innlegg:

Posted 28 September 2008 - 23:36

QUOTE(Esbensj @ 25 Sep 2008, 00:25) <{POST_SNAPBACK}>
jammen det høres vel ut som at vi må få til det.. men har da altids noe og gjøre på sukien;)


men de planene blei vel plutselig skrinlagt med et SMELL! eller hva iiam.gif

gode gamle dager:


Landcruiser HJ60: ''BESTEMOR''delebil
Hilux mk3 37ATtte det var??
I got your jeep thing, now it burns when i pee

#76 Esbensj

Esbensj

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 344 Innlegg:

Posted 30 September 2008 - 00:20

QUOTE(vegsir @ 29 Sep 2008, 00:36) <{POST_SNAPBACK}>
men de planene blei vel plutselig skrinlagt med et SMELL! eller hva iiam.gif



som i smell er det jo da dette vegard tenker på:












og dette skyldes da min ekstremt gode hukommelse,, stoppa i vei kanten med motoren i gang og skulle bare se under der, også LA ( sad.gif ) jeg panseret nedtil og kikka under bilen og glemte dermed og lukke det før jeg kjørte videre....

#77 Nöcke Gunnar

Nöcke Gunnar

    Forskrudd i skuffelse over myndighetene.

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3691 Innlegg:

Posted 30 September 2008 - 18:47

QUOTE(Esbensj @ 30 Sep 2008, 01:20) <{POST_SNAPBACK}>
som i smell er det jo da dette vegard tenker på:




og dette skyldes da min ekstremt gode hukommelse,, stoppa i vei kanten med motoren i gang og skulle bare se under der, også LA ( sad.gif ) jeg panseret nedtil og kikka under bilen og glemte dermed og lukke det før jeg kjørte videre....


Var jo bare jævli godt at det ikke skjedde noe mer. Det kunne fort gått værre, mange får panikk når de ikke ser noe fremover lenger og det er jo ikke særlig ok.

Kjedelig å knekke ruta og bulke panseret men godt at det ikke ble værre.

#78 Esbensj

Esbensj

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 344 Innlegg:

Posted 30 September 2008 - 20:35

QUOTE(Nöcke Gunnar @ 30 Sep 2008, 19:47) <{POST_SNAPBACK}>
Var jo bare jævli godt at det ikke skjedde noe mer. Det kunne fort gått værre, mange får panikk når de ikke ser noe fremover lenger og det er jo ikke særlig ok.

Kjedelig å knekke ruta og bulke panseret men godt at det ikke ble værre.



oh yes var i grunn heldig med den, vakke noe biler bak meg heller så var bare og bremse kontrolert ned og stoppe. var i sving da man klarte og holde meg uten og havne i grøta eller over den gule:P

men ja er ikkje mye som skal te før detta hadde endt ille...

#79 A-MOK

A-MOK

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 23 Innlegg:

Posted 01 October 2008 - 19:06

he he, De to boltene var noe kjent med!! har vært borti det før rolleyes.gif rolleyes.gif



#80 A-MOK

A-MOK

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 23 Innlegg:

Posted 01 October 2008 - 19:07

ok, bulkene dÅ!!