bare nyskjerrig, men hvordan klarte denne vestlands soppen å kødde til dette da?
Forklar hva du mener med det ? Om du ikke har noe mer seriøst å komme med så.........
Hva skulle jeg gjort annerledes ?
Enkelt forklart:
- Tatt kontakt med den lokale trafikkstasjonen og lagt frem saken og tilgjengelige dok.
- Sendt søknad som anbefalt.
- Vært i ytterlig kontakt med lokale trafikkstasjonen og sendt videre til Sørhol i veidirektoratet.
- Div korrspodanse frem og tilbake.
Trafikkstasjonen her ved teknisk xx som jeg forøvrig kjenner fra tidliger jobb ved MC verksted har opptrått ordentlig og saklig og sjekka alt opp. De sier at de ikke har hjemmel eller lov å godkjenne, men likt skal være likt så det burde ikke være noe problem når skriv fra Veidir var klar.
Når Riseløkka IKKE vet på hva grunnlag de godkjenner på, så er det mildt sagt rart, hvorfor i all verden skulle jeg sette meg i bilen kjøre 50 mil, betale kr 18-20 000 ,- for noe som ikke BT på Riseløkka kan definere eller de som tar betalt. Jeg ba aktuell forhandler om oppsett på hva jeg fikk utenom klasse B bil. Ville det ikke være naturlig å opplyse dette f.eks.
- Tekst i vognkort
- Vekter
- Fysisk endring, med hensyn til tilhengervekt.
- Opplysninger som at eventuelle kufanger måtte fjernes
- Div.
Så før du kommer må sånne usaklige spydigheter så tenk deg om! Om dette er nivået her så vurderer jeg å slette meg som bruker, ser det er flere som visst mener det samme i kulissene.
Edited by Olav'n, 11 January 2013 - 19:06.