hvordan gikk eu ?

En del 2-feil.
Boltene foran som holder skjermene/fronten fast i ramma manglet og det fant de, utrolig nok. Må sette i to nye bolter. Fort gjort.
Håndbrekket tok nesten ikke og tok ujevnt, så der har jeg bestilt skivebrems med mekanisk caliper som jeg setter på.
Lysene ble påvirket av blinklyset og jeg trodde det kunne gått gjennom men de gav 2er-feil på jordingsfeil. Tror det sitte i baksjermen så jeg bytter hele til en jeg har liggende.
Bremsene hang bak på venstre, hang forran på høyre og pulserte. Så jeg bytter caliperne foran og setter på skivebremser bak.
(Bytter til samuraiakslinger samtidig og setter på 50 mm hevesett Trailmaster)
Co var utenfor skalaen til måleapparatet så den får de justere ned for meg. Den går så feit at det lukter bensin når den står og går på tomgang og bruker også MYE pr mil som den er nå. Men jeg skal snart sette inn 1600 med inj, men greit å få justert opp gasseren før jeg plukker den av.
Ikke så ille med tanke på atdette er en bil jeg kjøpte nesten som skrotbil for en billig penge.
Akslingene som skal på er ferdig sandblåst og grunnet med antirust syregrunning. Skal legge et lag til og så to lag med zinkspray før jeg maler med Bengalakk tilsatt Owatrol. Hvis ikke det blir bra vet ikke jeg.
Ellers begynner alle delene jeg har bestilt fra USA å renne inn nå. Venter på deler for rundt USD 4.000,-. Mye av det skal på understellet på denne bilen. Setter en ARB foran og en bak.
Alt i alt var det en del ting de kunne hengt seg opp i som de gav F. i. De var opptatt av bremser, styring og lys. Sikkerhetsting egentlig og slik synes jeg det skal være. At jeg hadde litt store dekk og felger med litt for mye bredde og feil innpress var totalt uinteressant.
Nå holder jeg på med LJ80 for å få skilt på den.
Edited by Nöcke Gunnar, 01 September 2009 - 12:02.